30.05.2011

Naturalny lifting twarzy i ust Rodial Balsam Glam

To cudeńko trafiło w moje ręce i zaraz mnie urzekło. Już sama świadomość, że nakładam na twarz ulubiony kosmetyk aktorek i celebrytek: Nicole Ritchie, Eva Longoria-Parker, Jessica Simpson, Kylie Minogue i Paris Hilton, pozwalała mi pożegnać się ze zmarszczkami. O dopieszczonym ego nie wspomnę;)


Balsam wygładza zmarszczki, wspomaga produkcję kolagenu, ratuje suchą i wrażliwą skórę, a nawet powiększa usta. Rzeczywiście, już po pierwszym użyciu miałam wrażenie, ze usta są pełniejsze. Niestety, otoczenie całkowicie zajęte swoimi sprawami, pozostało obojętne na moje bardziej wydatne wargi. Ale najważniejsze są przecież moje odczucia. Zmarszczki ciągle są, lecz po użyciu balsamu jakby mniej wyraźne. Skóra dobrze nawilżona i odżywiona prezentuje się doskonale.
Podoba mi się lekka formuła balsamu i naturalny skład bez parabenów. W kosmetyku wykorzystano naturalne aktywne składniki, jak olej z nagietka i naturalna witaminy E oraz działający kojąco i przeciwzapalnie olejek bergamotowy. Najlepiej używać go na noc, aby rano z przyjemnością spojrzeć w lustro.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz