16.04.2013

Cukrowy scrub od PAT & RUB i rozdanie!!!!!!!!!!!!!

Dziś publikuję dokładnie 50 wpis na blogu, licznik minął magiczną dla mnie liczbę 10 tys. odwiedzin. Od pomysłu założenia bloga do dziś upłynęły niemal 2 lata. Dla uczczenia tego wydarzenia ogłaszam pierwsze rozdanie na blogu Kremomania!



Do oddania mam scrub cukrowy PAT & RUB o zapachu cynamonu-imbiru-goździka i szałwii. O scrubach PAT & RUB mam wyrobione zdanie, po prostu je uwielbiam. Moim zdaniem są to delikatne drapaki, nie szkodliwe nawet dla skóry suchej i wrażliwej. Nogi, pupa po użyciu scrubu są gładkie jak u niemowlaka. Kosmetyk wygładza i jeszcze nawilża. Jest prawdziwą bombą składników odżywiających i nawilżających skórę. Polecam używać go na lekko zwilżoną skórę, tak lepiej się rozprowadza i wystarcza na dłużej. Po peelingowaniu można zanurzyć się w kąpieli albo spłukać ciało pod prysznicem. Po tym scrubie skóra naprawdę nie potrzebuje balsamu. Wygląda dobrze, jest miękka i przyjemnie pachnie. Sam scrub pachnie obłędnie, co sprawia, że czas peelingowania staje się przyjemnością.



Kosmetyki naturalne PAT & RUB to czysta natura i zero chemicznej ściemy. Wszystkie składniki mają certyfikat ekologiczny. Nie są sztucznie koloryzowane, aromatyzowane, konserwowane, zagęszczane itp. - 100 % natury.

Co zrobić, aby otrzymać ogromny słój rozgrzewającego scrubu PAT & RUB?

Proszę o....

1. Dołączenie do publicznych obserwatorów tego bloga.

2. Zostawienie komentarza pod tym wpisem konkursowym i dokończenie zdania: Mój ulubiony peeling do ciała powinien .......... (no właśnie, jaki powinien być?)

3. Udostępnienie na swoim blogu, w bocznym pasku, informacji o rozdaniu.



Zgłaszajcie się do 29 kwietnia. O tym, komu oddam scrub, poinformuję na blogu 30 kwietnia.

27 komentarzy:

  1. Nie mogę się powstrzymać :) Musiałam się zgłosić :) Ta linia to moja najukochańsza linia ze wszystkich wymyślonych w Pat&Rub... Mój ulubiony peeling do ciała powinien pachnieć goździkami, cynamonem i szałwią :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pat & Rub - i do tego linia cynamonowa - jak mogłabym się nie zgłosić.
    Mój ulubiony peeling do ciała powinien pięknie pachnieć, mieć dobry skład i działać wygładzająco na skórę. Jako ,że mamy już wiosnę czas się wziąć za siebie a taki scrub na pewno mi pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: sarinacosmetics
    Mój ulubiony peeling do ciała powinien ładnie pachnieć, dobrze wygładzać ciało, nie podrażniając go, a przede wszystkim mieć naturalny skład wolny od parafiny :) Uwielbiam cynamon :)
    Info baner na blogu: http://sarinacosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. obserwuje paradoxa raz
    mój ulubiony peeling do ciała powinien być dobrym zcieraczem i pachnąc cudownie zapachem na który akurat mam ochotę
    baner paradoxaraz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako Gosha
    2. Mój ulubiony peeling do ciała powinien mieć naturalny skład, delikatnie, ale skutecznie złuszczać martwy naskórek i pięknie pachnieć, jeżeli nawilżenie ciała też wchodziłoby w grę to poproszę :)

    Moim ulubieńcem w ostatnim czasie był peeling hipoalergiczny P&R, z rozkoszą spróbuję wersji z cynamonem.

    Baner na pasku po prawej stronie - http://rozowaszpilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Ewelina Wróbel
    Mój ulubiony peeling do ciała powinien ładnie pachnieć (byle nie wanilią, bo tego nie znoszę), mieć naturalny skład, być skuteczny w usuwaniu martwego naskórka, ale nie podrażniać mojej skóry i nie wywoływać uczuleń.
    Meil: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój ulubiony peeling do ciała powinien pachnieć przyprawami, najlepiej cynamonem, być przyjemny i skuteczny w stosowaniu, łatwo znikać z wanny. Jeśli przy okazji będzie nawilżał, a mój nos nie wykryje w nim trawiastych nut(bardz lubię zapach ziół- bazyli, szałwi czy tymianku, ale trawy nie cierpię), to ociera się o ideał :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój ulubiony peeling do ciała powinien dobrze złuszczać;)

    dodałam notkę, bo nie umiem zrobić tak z boku na pasku:(
    http://sciencemaybe.blogspot.com/2013/04/konkursy.html

    obserwuję jako: science maybe
    mail: idealniedoskonalosci@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój ulubiony peeling do ciała powinien dobrze złuszczać naskórek, nie podrażniając i nie uczulając przy tym skóry, przyjemnie pachnieć i nie pozostawiać tłustego filmu...
    Obserwuję jako: Patrycja Pieguska
    Pasek boczny na blogu: http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój ulubiony peeling powinien cudownie pachnieć, złuszczać zniszczony naskórek, mieć 'pozytywny' skład bez chemikaliów.
    Obserwuje jako zaczarowanaa
    mail zaczarowanaa.fashion@gmail.com
    baner - www.me-and-my-passions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. obserwuję jako Milena M

    2. Mój ulubiony peeling do ciała powinien być gruboziarnisty, ponieważ lubię mocne działanie złuszczające

    3. Udostępnienie na swoim blogu, w bocznym pasku, informacji o rozdaniu. tak http://kosmetyczneporadym.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. 1.Obserwuje jako: Ula S
    2.Mój ulubiony peeling do ciała powinien być: 100 % naturalny, gruboziarnisty, pachnący latem i ziołami
    3. Baner na blogu:http://czego-pragnie-kobieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako mokah mokah

    Mój ulubiony peeling do ciała powinien być z naturalnych składników, niestety nie cierpię chemii a tym bardziej SLS w skladzie kosmetykow, jego zastosowanie powinno byc mega wygladzajace, nawilżające i zmiękczające, podczas aplikacji powinien wzbudzac przyjemne uczucie dla zmyslow

    banerek na blogu mokah-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję jako: Naughty Girl
    mój ulubiony peeling musi pięknie pachnieć! reszta mnie nie obchodzi ;)
    banner: naughtygirl0106.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. rudakita88
    musi mi sprawiać przyjemność przy jego używaniu
    https://www.facebook.com/aleksandra.uminska?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. obserwuję jako anenia

    2. Mój ulubiony peeling do ciała powinien przede wszystkim ładnie pachnieć i dobrze spełniać swoje zadanie, czyli wygładzać ciało :-)

    3. Baner na pasku bocznym: http://aneniakosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: xkeylimex
    Mail: kaylime@onet.pl
    Banner: http://xkeylimex.blogspot.com

    Mój ulubiony peeling do ciała powinien... istnieć (bo jak dotąd nie zalazłam peelingu, który zadowalałby mnie w 100% - powoli dochodzę do wniosku, że idealny peeling po prostu nie istnieje). Chciałabym, by był to peeling mocno zdzierający, a jednocześnie delikatny. Nawilżający na tyle, bym nie musiała po kąpieli nakładać balsamu, ale też nie za tłusty, żeby nie robił plam na ubraniu. Na pewno musi być naturalny - żadne parafinowe paskudztwa nie wchodzą w grę (a fuj!). Musi ładnie pachnieć, ale to akurat nie będzie trudne- mój zmysł powonienia bardzo łatwo zaspokoić. Najlepiej byłoby też, gdyby był niedrogi, abstrakcyjnie wydajny, łatwo dostępny. Eh, wiem, że trudno zadowolić kobietę, ale w tym właśnie cały urok - nie może być za łatwo, bo byłoby nudno ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Obserwuję jako: Magdalena S-K.
    2. Mój ulubiony peeling do ciała powinien bardzo przyjemnie pachnieć, najlepiej nutą cytrusową. Zapach powinien utrzymywać się na skórze jakiś czas. Powinien mieć przyjemne dla oka opakowanie. Powinien być ogólnodostępny i niedrogi :)
    3. Baner na pasku bocznym: http://madstelkosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako madziakudla
    Mój ulubiony peeling do ciała powinien mieć obłędny zapach, a po jego zastosowaniu efekt ma być tak zachwycający, że będę wreszcie systematycznie go używać. Bo do tej pory różnie to bywa :)
    Banerek - http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Obserwuję jako Marta M

    2. Mój ulubiony peeling do ciała powinien byś skuteczny! Teraz firmy zalewają nas coraz to nowymi zapachami, drobnymi i grubymi ziarnami, ale tak naprawdę liczy się skuteczność i przyjemność używania danego produktu. Bo czy nie ma większej satysfakcji niż kupienie produktu spełniającego w stu procentach swoje zadanie?:)

    3. Informacja o rozdaniu na promocje-i-rabaty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: gooralka
    E-mail: gooralka@op.pl

    Mój ulubiony peeling do ciała powinien być naturalny, bez slsów, chemii, niestety jestem alergikiem :(
    Powinien dobrze ścierać ale nie podrażniać :) powinien być wygładzający i nawilżający jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: nika88
    Banner: http://one-more-dress.blogspot.com
    E-mail: one-more-dress@wp.pl

    Mój ulubiony peeling do ciała powinien być cukrowy, wydajny, dobrze ścierający martwy naskórek, pięknie pachnący, pozostawiający powłoczkę na skórze po jego użyciu. Dobrze aby był w przystępnej cenie, i zawierał składniki pochodzenia naturalnego. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuje jako Serenitka B
    Mail: akasha162@onet.eu
    Banner na blogu: http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/

    Mój ulubiony peeling do ciała powinien być delikatnym zdzierakiem który nie podrażni mojej delikatnej skóry oraz powinien zawierać same naturalne składniki. Miałam przykry incydent z pewnym peelingiem po którym prawie całe ciało miałam w dziwnych krostkach....od tej pory wszystkim peelingom pełnym chemii i innego ścierwa mówię senkju senkju baj;)

    OdpowiedzUsuń
  25. obserwuję jako: Camille
    mail: camillebeauty123@gmail.com
    baner, pasek boczny: camille-beauty.blogspot.com
    odpowiedź: Mój ulubiony peeling do ciała powinien mieć dużo ostrych drobinek, przyjemną konsystencję i piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój ulubiony peeling do ciała
    To mikstura obłędnie doskonała
    Powinien skórę moją odżywiać
    I jej koloryt wspaniale wyrównywać
    Bym ciało z rozkoszą masowała
    I martwego naskórka się pozbywała
    Moja skóra będzie zmiękczona
    Aksamitna, nawilżona i wygładzona
    A jego korzenny zapach bajeczny
    Niech będzie dla zmysłów grzeszny
    Niech działa silnie antystarzeniowo
    Bym wciąż mogła czuć się młodo
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako Copacabanaa
    baner http://copacabanaa.blogspot.com/
    Mój ulubiony peeling do ciała powinien przede wszystkim działać! Poza tym uwielbiam piękne zapachy, dlatego najlepiej aby zabójczo cudownie pachniał jakimś apetycznym owocem i miał naturalne składniki;)

    OdpowiedzUsuń