14.04.2013

Odmładzająca maseczka z pomidora



Kolejna maseczka na twarz - tym razem taka, która przeciwdziała starzeniu się skóry. Maseczka Laboratorium AVA z ekstraktem z pomidora, karotenem oraz witaminami A, C, B jest polecana jest dla cery przesuszonej i wrażliwej. Takiej jak moja....

Najważniejszy składnik to ekstrakt z pomidora Rio-Grande, zawierającego szczególnie dużo likopenu i karotenoidów, będących źródłem prowitaminy A. Likopen skutecznie wyłapuje wolne rodniki i chroni przed starzeniem. Co ciekawe, zabezpiecza skórę przed wolnymi rodnikami dwa razy skuteczniej niż beta-karoten. Podobnie jak karoten chroni przed promieniami ultrafioletowymi. A jak działa maseczka na skórę? Według zapewnień producenta maseczka pomidorowa wygładza skórę i poprawia jej napięcie. Polecana do kuracji anti aging.

Na twarz nakładamy białą kremową papkę, którą można zostawić na skórze na kilkanaście minut, do wchłonięcia. Maseczka lekko natłuszcza cerę i tyle. Napięcie nie zauważyłam, pod tym względem lepiej spisała się inna maseczka AVA: karotenowa (więcej o tej masce KLIK). Może powinnam użyć tych masek w odwrotnej kolejności... Tak miałam zbyt wygórowane oczekiwania. Z dobrych rzeczy w maseczce pomidorowej dostrzegłam jeszcze olej sojowy, polecany ze względu na obecność fitosteroli do pielęgnacji cery suchej i atopowej.


Jakie maseczki polecacie do cery suchej i wrażliwej?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz