7.03.2013

Kate Moss nawilża cerę olejkiem z czarnej porzeczki



Może nigdy byście na to nie wpadli, że modelka i aktorka Kate Moss bawi się olejowanie twarzy, a jednak! Zgadniecie, czego używa do nawilżania cery Kate Moss, twarz Calvina Kleina (marka jednych z moich ulubionych perfum, zawsze muszę mieć je na stanie), Dolce & Gabbana, L'Oréal, Chanel?

Śliczna Kate Moss pielęgnuje się kosmetykiem naturalnym, z ekstraktem z czarnej porzeczki, w dodatku żadnym kremem, lecz 100 % olejkiem.

Black Currant Perfecting Complexion Oil Ole Henriksen to mieszanina oleju z pestek moreli, oleju z czarnej porzeczki oraz olejków eterycznych: cyprysowego, geraniowego i cytrynowego. Czarna porzeczka ma mnóstwo kwasu gamma - linolenowego. Gdy go brakuje, wszystkie procesy życiowe komórki przebiegają nie tak, jak powinny. Kombinacja składników olejku Ole Henrikse zapewnia nawilżenie i ochronę przed wolnymi rodnikami, pobudza metabolizm komórek, oczyszcza skórę i wygładza zmarszczki.

Sekret Kate zdradził Ole Henriksen, producent wymienionego olejku i ulubieniec gwiazd Hollywood. Duński guru od pielęgnacji cery i skóry ciała stwierdził, że Kate jest zakochana w tym olejku. Jeśli jest tak, jak zapewnia, to olejek musi działać cuda.

Używacie olejków do pielęgnacji lub oczyszczania cery? Co polecacie?

2 komentarze:

  1. ja jeszcze nie znalazłam swojego ulubionego oleju do twarzy, ale się nie poddaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbowałam kiedyś z oliwką dla dzieci. Teraz zamierzam dać szansę olejowi arganowemu, do zakupu namówiła mnie pani w sklepie marokańskim. Olej mam już kilka dni, ale jeszcze nie użyłam. Na razie nie namawiam, może zmienię zdanie po arganowej pielegnacji :)

    OdpowiedzUsuń