1.03.2013

Maskowanie cieni pod oczami - Touche Healthy Mix Bourjois



Za niewygórowana cenę mam niezły korektor pod oczy. Potrzebny był mi korektor w pędzelku, zdecydowałam się na Touche Healthy Mix marki Bourjois. Firmie należą się brawa za to, że kosmetyki do sprzedaży są zabezpieczone folią. Kupując korektor miałam pewność, że otrzymuje produkt czysty, niezabrudzony przy okazji oglądania i próbowania.

Korektory Touche Healthy Mix dostępne są w kilku wersjach kolorystycznych, mój ma nr 61 w kolorze beżu z odcieniem łososiowym (na mojej chłodnej cerze wszystkie kosmetyki Bourjois dają taki efekt). Ładnie stapia się ze skórą, dobrze kryje moje cienie w kącikach oczu. Rozprowadza się cienką warstwą, więc w razie potrzeby dodaję drugą warstwę. Całość przykrywam lekkim kremem koloryzującym (muszę pozbyć się łososiowego oka) i taki makijaż utrzymuje się ładnie przez wiele godzin. Nie zbiera się w zmarszczkach wokół oczu. Na drobnych liniach spisuje się bez zastrzeżeń. Korektor ma hipoalergiczną formułę, zawiera witaminy C i E. W sumie jestem zadowolona. Pędzelek okazał się zbędnym gadżetem, i tak na koniec wszystko rozklepuję paluchami.

A co wy polecacie do maskowania szarości pod oczami?

4 komentarze:

  1. Ciężki temat z tymi cieniami:) Ja się staram pozbyć ich mazidełkami ale przyznam że korektor również gości pod moimi oczętami;)
    Zapraszam na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem na etapie poszukiwań niestety, więc nie pomogę. Ale u mnie ten się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będziemy szukać dalej razem, mam jeszcze 2 korektory na oku do wypróbowania.

    Ten korektor przetestowałam jeszcze na cerze naczynkowej przyjaciółki, która wpadła do mnie wczoraj. Naczynek (drobnych) Bourjois niestety nie zakrywa, choć były mniej widoczne

    OdpowiedzUsuń